Hiiç endise etmeyin arkadaslar benim daha önceki hamileliğimde olmusti uyurken sabaha kadar ustum akmış kurumuş şekilde olurdu doktiruma sordum elleme sakin çok güzel sütünün olacağına işaret demişti ve gerçekten öyle de oldu çok şükür güzel sütüm vardı şimdi ki gebeliğimde az az damla halinde geliyor inşallah bol sütüm yani hepimizin bol bol sütü olur inşallah riziklari bol olsun insallahh 🤲 ama dediğim gibi sıkmayın sakin erken doğuma sebebiyet verebilirmis kendiliğinden aksın akarsa