Gulyy Kizlar henuz 15 hafta zaman sanki hic gecmiyormus gibi bir an evel 30. Haftalara gecmek.istiyorum.gecermi zaman ??
Siibeell Gulyy bizde 15 haftalıgız doktorum ayda bir kontrole gel diyo ama o 1 ay bana bi türlü geçmek bilmiyo aZcık kımıldama aylarına gelsek oda yeter 😂😂
Duyguali Gulyy Benim için geçiyorsa, herkes için zaman geçer gider. Beklemeyi hiç sevmem. Ama sağlıklı sıhhatli gelsinler şuan 29 haftalık olduk.
hulya4627 Daha dün gibiydi ilk öğrendiğimizde zaman nasıl geçicek diyorduk bi baktık cinsiyetini öğrenmişiz sonra bi baktık 20 haftalık olmuşuz yolu yarılamışız bile geçiyor cnm bi şekilde
Ebru-isil Çok gün saymazsan akışına bırakırsan çabuk geçiyor canım 31.haftadayım şuan çabuk geçti zaman 😀
EzgiTK Biz de bugün tam 15 haftalık olduk. Zaman geçmiyor gibi cidden. Hareketlerini hissedince bence hızlı geçecek.
Gulyy Evet psikolojik bir dusuncem var sanki 20. Haftaya gelsem gececek gibi ama bir turlu gelemedim ,🥰
demet56bungl bende 13 hafta 4 gunlugum zaman cidden gecmiyo dogsun kucagima alim sevim giydirim o aglasan ben sustirim o gülsün benim icim gecsin allahim bekleyen herkesin kucagina almayi.nasip ett 🤱🧚♀️🧚♂️🤲🤲🤲