Tuba_ Melikeet yaa bende 38+2 günlük hamileyim 38 de gittiğimde 2 cm acılman var dedi ama sancım yok bende hurma yemeğe başladım acılmam olsun sancım gelsin diye uğraşıyorum 1 hafta sonra gel dedi bekliyemiyorum ama 🙈🙈