Beg-23 Merhaba arkadaşlar. Herkesin hamişliği inşallah çok iyi geçiyordur. İlk çocuğu kız olacak anneler hangi isimleri koyacaklar acaba🥰🥰
Nehir66 Beg-23 Mrba ilk bebeğimiz kızımız olacak inşallah eşimle birlikte Masal ismine karar verdik 😍🥰bizim ilk masalımız😍🤰
yagmur4364 Nehir66 Ay bizimde ilk bebeğimiz ve kız bizde aynı sizin gibi bizim.masalimiz dedik MASAL olsin dedik inşallah sağlıkla kucagimiza alırız bebislerimizi 😊
Nuryldrm Beg-23 güzel mi gerçekten ben emin olamadım bebek yokken ortada kız olursa sen koyarsın erkek olursa ben koyarım demiştim eşimde kız olursa Nida olucak dedi tutturmuş Nida diye ben Duru istiyorum ama eşimin istediği olucak🙄💖
Tuba_ Beg-23 Evet kimsede yok🙈 2 anlamı var nette 1:baş tacı demek 2:cennette esen ılık rüzgar anlamına geliyormuş
Tnskmn Beg-23 bizimde mercimegimizin cinsiyeti kizzz ❤❤ sayra mira yada doğa olabilir tam karar veremedik babiskosuyla 😊🤦♀️❤❤❤