ozli Bugün bebeğimizi gördük ve çok şükür kalp atışını duyduk. Duyduğumda kendimi tutamayıp ağladım. Allah tüm isteyenlere bu duyguyu yaşatsın, eşi benzeri yok 🙏🏽
ozli [silindi] evet canım yarın tam 7 hafta olacak, bebeğin boyutları da son adet tarihimle uyumluymuş ☺️