Herkese merhaba pazartesi günü doğum yapan biri olarak ben de hikayemi anlatayım artık :) Öncelikle ben kendim sezaryan istedim planlıydı çünkü sabah 8 de beni aldılar bu arada canım çok tatlıdır acıya hiç dayanamam ama ben bile çok acı cekmedim bunu söyleyeyim bu muymus yani dedim çıkınca. Benim tek sıkıntım bebeğim hala yanımda değil. Doğar doğmaz makinaya bağladılar ciğerinde enfeksiyon varmıs yüzünü hatırlamıyorum bile hani burada konusuyoruz ya yok ismi yok yatağı yok beşiği diye o kadar boşmuşki bunlar ben yeni anladım. Hiç Bi sey planladığımız givi olmuyor malesef o kadar arastırdım o kadar hevesle hazırladım ki her seyi hiç birini giyemedi kullanamadı evde boş duruyor. O hastanede ben evde doğum yapıp yapmadığımı bile anlayamadım hala karnımda sanki. Belki çok uzattım ama kusuruma bakmayın sizlerden dua bekliyorum bir an önce yanıma gelsin iyilessin. Herkese de sağlıklı doğumlar diliyorum. Doğumdan korkmayın gercekten o kadar zor değil hatta hiç değil sonu güzel olsun ve hiç Bi seye takılmayın yok kayınvalide yok Bi sey almadılar yok eşya hepsi bos yanınızda olsun bebeğiniz sağlıklı sekilde gerisi bos.