Ben dün oldum canım doktora gittim.Pomad verdi yine de Kadın doğumcuna sor dedi o da kullanabilirsin dedi dün başladım. Arada zeytinyağı da sürüyorum.Ama sıcak suya oturma banyosu yapma çünkü doğumu tetikleyebilir dedi. Sadece duş başlığı ile sıcak su tut dedi.