2 gün önce beta hcg yaptırdım sonucum 504,5 çıktı.
o kadar şey okudum ki korkmaya başladım. Dış gebelik, mol gebelik, kimyasal gebelikler. Cumartesi doktor randevum ama ben bugün yani 2 gün sonrası değerim 2 kat artmış mı diye test yaptırmalı mıyım? Bilenler yardımcı olabilir mi bana korkuyorum ?