Happpm
Muayene ücreti 175 tl diye hatırlıyorum. Şuan 38 haftalık olduk bu zamana kadar her konuda baya ilgilendi aklıma takılan soruları saat zaman fark etmeden cevapladı. En basitinden renkli usgde oğlum çok uğraştırmasına rağmen sabırla "hadi oğluş hadi kuzum görelim o güzel yüzünü" tarzında kelimelerle cümlelerle en güzel şekilde görünmesini sağlayıp fotograflar verdi. Belki her doktor böyledir canım bilemem ama ben doktorumdan aşırı memnunum. Verilen ücretede değiyor yani