Merveeeekkkkk Merviiisss 34. Haftada malesef doğum yapmak zorunda kaldım bebeğimin kalp atışları aşırı yavaştı ve onu küveze koyacaklar uzun bi süre öpemem diye korkarak da olsa spinal oldum . o psikoloji ile nasıl yaparım diyordum bebeğimin sonu belli değildi ama inanın hiç ama hiç zorluğu yok spinal sezeryanın. Gerçekten hiçbirşey hissedilmiyodu . ki ben kan aldırmaktan bile korkan bi insandım . sadece ilk ayağa kalkış zor oldu onda da eğer kendini salmazsan o bile kolay . bn sadece psikolojik olarak çöktüm
EbruCnr Merviiisss ilk oğlumda 38+4 de oldum Tam narkoz yememek bence güzel hiç baş ağrısı v.s yaşamadım Bol bitter çikolata su ve sade kahve yüketmenizi öneririm. Bende ilk gün gaz sıkıntısı oldu o yüzden dikişlerimde ağrı oldu sanırım onun baskısıyla oldu okadar. 4 saat sonra falan ayağa kalktım ilk yürüyüş zor oluyor tabii ki ama ne kadar sık yürünürse o kadar iyi ve gazını çıkarabilmek için bol kayısı komposto yada meyve suyu olarak tüket
Masal78 Merviiisss ya canım bu 2. Sezeryanım olucak doktorum 38 haftayı doldur öyle alıcam dedi 37 hafta sayılırız doldur dediğine göre 38+5 den mi bahsediyor bilgi veriröisin
Ftszgn 7 gun once yaptim cok sukur ne baş ne bel ağrısı yok,gazim da hemen cıktı yürüyus yaptiktan sonra ama uyuşma gecince agri fena vuruo ama agri kesici yapiolar hemen,iyileşme süreci de sancılı ben bebeğimi daha yeni yeni kucagima alabildim