BetuL-9458 Arkadaşlar , bebeğim için anne yanı beşik tercih etmek istiyorum kullananlar bana fikirlerini söyleyebilir mi 3 kademeli yatak ayarı yazıyor baktığım modelde ,bebeğim hareketlenince düşme riski olur mu hangi model önerirsiniz 👋
hilal_yener BetuL-9458 ben anne yanı beşik https://www.hepsiburada.com/baby-bee-dogal-anne-yani-besik-krem-60-x-120-cm-p-HBV00000F8OCX?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAiA44LzBRB-EiwA-jJipIN-f1tPx7PmCO-su_hEiYwIDveMx7XowLoGfsimtNGJJwnzHJzNvBoCfE4QAvD_BwE bu şekil tercih ettim vallaha güzelede benziyor ben mağazadan aldım tabi internetten değil
ozgeya BetuL-9458 1 yaşına kadar anne yanı mobilya beşik kullandık.Çok da memnun kaldık.bebeğiniz büyüdükçe kademeyi aşağı indirirseniz düşmez.
merveugurlu BetuL-9458 meltem mobilya mondo model beşik aldım kalitesi çok iyi kademeli anne yanı olma özellikli beşik
Ozqe_tolqa hilal_yener hangi magazadan aldınız ve kaç yaşına kadar kullanabiliriz bu besigi acaba guzelmis çok beğendim
BetuL-9458 ozgeya 3 kademeli olandan mı kullandınız bazılarında istediğiniz yatak boyu yazıyor kafam çok karıştı internetten bakıyorum 3 kademeliler yere yakın oluyor mu
Gokceylmazz Ben çilekten aldım canım asansörlü kademeli anne yanı beşik daha kullanmak nasip olmadı ama gayet güzel😊
ozgeya BetuL-9458 Evet 3 kademeli kullandık.Yere çok yakın olmuyor.Bebekonfor’dan Lara Model olanı kullandık,inceleyin isterseniz.
Anasinifci ozgeya vivense de bebekonforunkini gönderiyor. Yani bize bebekonfor gönderdi vivense den sipariş etmiştik.
Anasinifci https://www.vivense.com/pembe-oergue-ile-dogal-karyola-bebek-besigi-modeli.html Ben bundan aldım 2 gün önce geldi gayet güzel ve kaliteli. Ön korkuluğunu kurmadık anne yanına koyacağız diye ayıracağımız zaman kuracağız. Bakın bizimki böyle oldu https://imgyukle.com/i/n45zPb https://imgyukle.com/i/n45GXG https://imgyukle.com/i/n45meS