Denizss Kızlar çok fena kasık ağrım oluyor ilk gebeliğimde ağırlarım çoktu düşük olmuştu korkuyorum açıkçası.Kasık ağrısı yaşayan var mı? Birde kuaförüm tüm gün ayaktayım etkisi olurmu ağrıya acaba
sevenpolat Doktoruna danış canım bi kere düşük yapmışsın belki kendini yorup çalışmaman gerek bu yavrunu da kaybetme.