Yahu burdaki Anneler sizce ordinaryüs profesör doçent doktor falan mı ki burdan medet umuyorsun bir de gelmiş üstüne sitem yapıyor. Akıl var mantık var bacım baktın vücudunda değişiklikler oluyor baktın anlamlandıramadığın şeyler oluyor niye doktora gitmeyi akıl edemiyorsun niye burda zaman harcıyorsun. Bir de tutturmuşsunuz sen ve senin gibiler kıynına gılın eş kıyınbaba gırınce Iltı postu daha çok yorum alıyor. Laa arkadaş kaynananaya görümceye eltiyle ilgi herkesin bir fikri bar çünkü ondan yorum yapılıyor olamaz mı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️