Sevdee001 Merhaba kızlar. Bu ay aşılama tedavisine başlayacağım ancak çoğul gebelik konusunda tereddütlerim var. Aşılama ile gebe kalıp (birden fazla yumurta ile) ikiz olmayan var mı?