Selmaymn 37 haftadayım çatı muayenesi oldum normal doğum için uygun olmadığını söyledi doktorum yani sezaryen önerdi bu konuda fikri olan varmı lütfen paylaşırmısınız ilk bebeğim 🙄
Kubrnr3 Selmaymn canım doktorun neyınonerıyorsa onu kabul et bende yenı sezeryan oldum öyle kötü bsey degıl 03.03 de dogurdum kendım lavaboya gıder oldum pısklojını yuksek tut hangısı uyygunsa doktoru nu dinle.1 gun agrın oluyor okdsr
hunilimom Selmaymn catin dar büyük ihtimal canım o yüzden seni ve bebeği riske atmak istemedi o yüzden sezeryan onerdi
Kubrnr3 Selmaymn belden uyusturmalı oldum canım pazartesı gece 12:35 de dogurdum salı gunu aksam oglumu gormeye gıttım yuruyerek tabi zorlu oluyor ama okdsrda kötü degıl sadece pıskolojını yuksek tut oyle amelıyat oldum karamsarlıga gırersen gec toparlanırsın artık kendı basıma kalkıyorum tuvalete ıhtıyaclarımı kendım halledıyorum yapamadıgımı esım yapıyor
Selmaymn Kubrnr3 Allah kolaylık versin bende sonrasını düşünüyorum nasıl olur diye güçlü olmaya çalışırım bu farklı bir durum bende genel anestezi istemıyorum en azından görmüş olurum bebeği🥰
Mekamu Eğer normal doğum istiyorsanız, başka bir doktora da görünün. Genelde para için, kolaylık olsun diye de herkese çatın dar diyebiliyorlar.
Selmaymn Mekamu normal doğum taraftarıydım aslında internetten araştırmalarıma göre çatısı dar olup yine normal yapanda varmış çok kararsızım😢