10 gün önce spinal sezeryan oldum. İğneyi hiç hissetmedim. Bu tamamen anestezi doktoruna bağlı bence. İnanılmaz rahatlattı beni sürekli konuştu o yüzden ilk seferde yaptı iğneyi. Dokunmaların hepsini hissettim ancak ne bastırma ne sağa sola sallanma hıcbiri yoktu ki bence bu da yapan doktora bağlı 😁 sadece verdikleri 2 ilaçtan ötürü biri inanılmaz baş ağrısı yaptı ki zaten söylüyor biri de göğüs kafesinde ağrı yaptı. O sırada hafif uyutmuşlar beni. Sizi tesirgin görünce müdahale ediyorlar zaten. Odaya nasıl geldiğini hatırlamıyorum bile 😊😊