Aheahe Mehtapp93 sakin ihmal etme benim son haftamda tabsiyonum cikti bebegim plesantadan ayrildi dogun siradmsinda. Asla ihmal etme git canm
Lal @Mehtapp93 keşke benimde 12/8 olsa😩 korkulacak bir şey yok 14/9 üzeri riskli sağlık ocakları abartıyorlar korkma hiç bir şey olmaz
Aysenurayhan Mehtapp93 dikkatli olmanda fayda var bı preklemsi geçirmiş biri olarak kaç ayliksin peki şuan
Aysenurayhan Mehtapp93 çok yüksek değil ama tehlikeli zamanlar takip etmende fayda var 18/21 le doğuma zorunlu aldindim
Havvanooyeva Mehtapp93 bende hamilelikde oldu.cok sıkma kendini stres bile tansiyonu yükseltiyor. ALLAH yardımcınız olsun🌹
Ruhsuz Mehtapp93 merhaba tekrar bir şey soracağım idrar tahlili i ne aralıklarla veriyorsunuz protein çıkıyor mu idrar da acaba, ilk defa bugun çıktı bende tansıyonum da 13/6 ydı eser mikyarda yazıyor sabah götüreceğim sonuçları doktora
Mehtapp93 Ruhsuz 26cı haftamda bakıldı canım ama bende çıkmadı herşey normaldi. Umarım sizinde bir sorununuz yoktur rabbim hepimizi korusun hepimize hayırlı güzel doğumlar nasip etsin inşallah
Mehtapp93 Ruhsuz inşallah bende de çıkmaz vallahi panik atak oldum bazen diyorum zamanı gelse doğumum olsa kızımda bende rahata kavuşsak
Ruhsuz Mehtapp93 sorma valla hastaneye her gidişte farklı şeyler Rabbim büyük bize bağışlasın evlatlarımızı İnsAllah 🤲 kaç haftalıksınız şu anda
Mehtapp93 Ruhsuz 28 haftalık olduk canım. Rabbim hepimizi korusun sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz başka Bi dileğim yok
Mehtapp93 _defnee evet canım benimde bildiğim olması gereken böyle ama işte insanı korkutuyorlar böyle. Bugün o kadar düşünce ve strese girdim kendimi üzdüm ki 14/7ye yükseldi tansiyonum
_defnee Mehtapp93 hiç takma canım. Relax ol. Sana biri bişey dedi mi hemşire ebe vs. Doktoruna yaz hemen düşünmeden. Hiç kendini üzme.
Feyza_d Mehtapp93 canım normal bence ben dün öyle bo doktora uğradım tansiyon 16/9 du düşürene kadar bırakmadı dr
Mehtapp93 Feyza_d evet canım ama işte Bi anneyi psikolojik olarak yüksek tutmaları gerekirken bitiriyorlar resmen bana bugün böyle yapması beni daha da strese soktu birde gerçekten çok yüksek bir tansiyon yoktu bugün. Nasıl abartıyor görseniz hipertansiyon çıkmış gibi