Oykutoskuzey Kızlar merhaba ben 26+3 haftamdayim. Ama bebeğim o kadar çok haraketli değil hissediyorum ama o kadar çok değil bazen coşuyor sadece. Sizin bebisler nasıl haraketlimi gün içerisinde internetten baktım biraz saçma sapan şeyler yazıyor🙄🤔
aytii Oykutoskuzey benimki normalde akşamları asiri hareketlidir. Ama mesela dün bir seminer verdim yaklaşık 1bucuk saat ayaktaydım. Işten çıkıp eve gittim eşimin doğum günüydü onla alakalı ufak tefek hazırlıklar yaptım. Dün akşam nerdeyse hiç oynamadı. Şimdi bugün oturarak çalışcam kendimi yormayacağım dedim yavaş yavaş oynuyor. Belli olmuyor yani. 26+1 bu arada.
PrensTaha Oykutoskuzey benimde o hafta pek hareketli değildi 27 olduk yerinde durmuyor maşalllah😍 geceleri çok hareketli genelde
Oykutoskuzey aytii himmm ben evet kendimi aşırı yoruyorum demek ondan fazla oynamıyor şimdi anladimmm
Oykutoskuzey PrensTaha ya internette de biri yazmış otizmli bebekler çok oynamıyor anne karnında diye korktum bende 🙄😵😟
PrensTaha Oykutoskuzey ben artık her şeyi okumuyorum burda da çok şeyi okuyordum baktım bir şey olunca bende de galiba aynısı oluyor demeler başladı eşim kızmaya başladı artık her şeyi okumuyorum doktor ne diyorsa onunla yetiniyorum. Geçen bir yazı okudum bebeğin kilo alımı yavaşlamış her hafta geriye gidiyor diye bende bu aralar buna taktım acaba bebeğim kilo almıyor mu çünkü tartılıyorum aynı çıkıyor kilom korkularım başladı. Bence her şeyi okuyup kafana takmamaya çalış
Ikizlerr Benim ikzilerde hareket etmiyor arada bello ederler kendilerini o kadar. Bende üzülüyorum ama.normal diyorlar
Oykutoskuzey Ikizlerr bencede normaldir diye düşünüyorum. Ama dokunmadan haraket etmiyor suphelenmistim bende
Oykutoskuzey PrensTaha doğru söylüyorsun kuzum. Aynen bende çok bakmıyorum artık. Lekelenme diye post açan annislerin etkisinde kaldım biraz her WC dgittigimde korkarak temizleniyorum 😊😊
PrensTaha Oykutoskuzey o bende de var canım her gittiğimde kontrol ediyorum 😂😂bazen suyumun geldiğini bile düşünüyorum tövbe tövbe 😂