Kızlar dün post açmıştım leke geliyor diye daha adetime 10 gün var ve adet oldum. Çok büyük kistim vardı doktorum primolut verdi icmedim soğan suyu içtim büyük ihtimalle kist erimedi ilaca başlamak istiyorum kist tedavisi için adetin kaçıncı günü baslaniyordu