Merhaba hanımlar, benim ilk hamileliğimde kusma belirtim 3. Hafta da mı ne başladı şimdi ise yine hamileyim ve şuan 3. Haftadayım sadece kusma var ama evdeki çocuk hasta kısma ve ishali var acaba bana da mı geçti yoksa diğeri gibi hamilelikten dolayı kusma oldu bu arada başka hicbirim sorunum yok birazda yorgunum kusmanın yanında sadece..