38+1 haftaliğim 3 gündür kasıklarımda sancı vardı , dün bu sancı daha da şiddetlendi 5 dakikada bir girmeye başladı o kadar canımı yakan bir sanciydiki yer yer dayanamayıp ağlıyordum . Akşam saat 10 gibi eşimle hastaneye gittik önce alttan muayene ettiler hiç canım yanmadı sonra ultrasonla bakıp oradanda nstye bağladılar normal dediler bebeğin başı kanalda fakat doğum için yeterli açıklık yok dediler , bu arada tahlil vermiştim sonuçları al gel dediler. Gece 2 gibi sonuçları aldım çıktım dogumhaneye idrar yollarında enfeksiyon var sancinin doğum ile alakası yok dediler ilaç yazdılar gönderdiler. Eve geldiğimizde saat 3 tü hala uyuyamadım sabaha kadar yatağın içinde kivrandim dayanılarak bir acı değil 3 dakikada bir giriyor mahvediyor beni belki aranızda benim gibi bu ağrıları çekenler olmuştur onlar daha iyi anlar. Bu postu asıl şu sebepten dolayı açtım , lütfen biri bana doğum sancisinin bundan beter olmadığını söylesin . Canımın tatlı olduğunu falan dusunenleriniz olabilir ama çatı muayenesinde bile sesimi çıkarmadım ki benden sonra iki kadın daha muayene oldu onlar baya bı bağırdılar . Kolaylıkla canım yanıyor demem güçlü bir yapım vardır ama şu an durum çok farklı hala devam eden sancılar beni bitirdi 😭😔😔