Kizimmmm Kızlar beyaz ekru lohusa takımları çok iç gösteriyor diyolar. Doğru mu? Alan var mı? 34 haftalık oldum. Hala sipariş veremedim.
EbruCnr Kizimmmm Evet ben ilk doğumumda 2 gecelik bi sabahlk almıştım Yürüyüş yaparken sabahlığı giydim üstüme
Kizimmmm EbruCnr sabahlikla yine gösterdi mi içinizi peki? Sırf bu tereddüt yüzünden sipariş veremedim daha.
Besengil Kizimmmm hiçte belli olmuyor ☺️ ben beyaz almıştım bide düşün gece likle evet iç çamaşırı izi belliydi ama sabahlık kumaşı bir tık daha kalın alıyor ☺️
anneadayi_ Malesef suvenden aldığım ekru gecelik iç belli ediyor sabahlık olmadan giyemiycem şimdi bide ekstra sabahlık alicam ekru🙄
Kizimmmm anneadayi_ ben sabahlikla alcam ama sabahlikla da gosteriyo dedikleri için hala sipariş edemedim
Deletedmom327 anneadayi_ bende suwenden almayı düşündüm ama incelediğimde bna da ince geldi iç gösteriyor gibi düşündüm almadım.
Pdrcianne anneadayi_ bende suwen den aldım sabahlığınıda aldım. Gecelikte pijama takımıda iç gösteriyo aynen. Üstüne kalın sabahlık götürcem ek olarak
Besengil Kizimmmm pierre cardin. Ben ceyiz alırken sabahlık gecelik set şeklinde almıştım şortu VS vardı s giyiyorum M almıştım içini birdaha özel almadım onu kullandım
anneadayi_ Kizimmmm evet ben hepsini parça parca aldım indirimden o yüzden sadece sabahligi kendim görerek alicam iç gostermeyenlerden