nbhtdmryuce Bu yazıyı korkanlar İçin yazıyorum hiç korkulacak bi şey değil canım çok tatlı ama hiç duymadım gayet güzel geçti hiç korkmayın güzel anneler 🥰🤗
nbhtdmryuce Sadumaneymen 37. Haftadan sonra yapılıyor canım normal doğum yapılabilir mi diye kontrol amaçlı ama hiç korkacak bi şey değilmiş beni çok korkuymuşlardı 😂