Sedef-mus Merhaba arkadaşlar 4.aya girdim ve göbek karın çevrem inanılmaz kaşınıyor sizce ne yapmalıyım çatlak için ne onerirsiniz
Hande34 Sedef-mus merhaba ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum hafifletiyor,ben de 24+5 im.sağlıklı doğumlar🍀🥰
Cigdemveminik Sedef-mus bnde 18+5 im bu ara kullnmaya başladm iki günde bir bio oil kullanıyorm bir haftadr kaşntm oluyo bnmde cilt gerildiği için olurmş iyi bir krem yada yağ alıp başlayn bnce
Meriwa Sedef-mus ben normal nemlendiriciyle sürekli nemlendiriyorum bilmiyorum görcez çatlıcaz mu nolcaz 😄