Kızlar 31 haftam bitiyo artık bu zamandan zonra kaçınılmaz şey kabızlık sanırım. İki gündür tuvalete gidip gidip geri dönüyorum resmen. Şiştim karnım acıyo lavaboya çıkamamaktan. Ne yediysem ne içtiysem yok işe yaramadı. Siz nasıl baş ettiniz acaba nasıl bi yöntem uyguladınız yardımlarınızı paylaşır mısınız 🙏🏼🌸