24zeynep24 Arkadaşlar karın kaşıntısı her hamilelikte oluyor mu ? Birşey kullanıp faydasını gören var mı? çatlak oluşması nasıl engellenebilir sizce? Fazla kaşıntı sorunum var.😭😣
Evaask 24zeynep24 benimkini hiç bişey geçirmemişti. Daha fazla bekleyemedim sezeryan oldum ilk çocuğumda. 37+5 te. Doğumdan sonra da devam etti. Tek doz avil iğne yaptırdım o zaman geçti. Ne kadar zor olduğunu biliyorum ama çözümü bilmiyorum 🤷♀️
Tugbacolak 24zeynep24 kaşıdıkca catlıyor malesef kasıma demesı cok kolay tabı cunku hepımız yasıyoruz öyle kasınmadan durcak gıbı bısey degıl masaj yaparak gecıstırmeye calıs
Ebru-isil Bende de çok oluyor kaşındıkça nemlendiriyorum.Nemsiz kalınca çok kaşınıyor.Çatlak için lierac krem + badem yağı,kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı karışımı kullanıyorum.
Elanur070717 36 haftalik hamileyim bende de aynı sorin var durmuyor benimki sürekli düş alıyorum krem falan sürüyorum.bana misin demiyor bugün doktora gittim kan tahlili aldı bakmak icin