Canancakmak Merhaba kızlar ben 36+2 haftalık hamileyim ama ayaklarımda ayak bileklerimde şişlikler var ve artık inmiyor. Tansiyon yükselmesi var ve ilaç kullanıyorum. Bunlar dogumdan sonra geçiyor mu? Şişlik, tansiyon falan kalıcı olabilir mi?
Crescent96 Canancakmak Son haftalarımda benimde ayaklarım şişti ama öyle abartılacak düzeyde değil. Sezaryen sonrası ayaklarım davul gibiydi doktorum 10 günü bulur geçmesi günlük 2 litre su içiceksin dedi gerçektende öyle 10 gün sonra kendiliğinden indi. 🙏🏼☺️