Birdanerkan Kızlar selam. Aklıma bişey takıldı benim 32+0 haftam hem Pazar’a denk geliyo hem de Ramazan bayramı 1. günü. bir gün önce falan verilebilir mi acaba rapor bilgisi olan var mı
VLD-61 Birdanerkan Ramazan bayramından resmî yerler çalışmıyor.özel hastanelerde bile nöbetçi kalıyor.zor olucak sizin için
Birdanerkan Uykuclimon yok şuan 20+5 im ama şimdi bi hesaplayayım dedim 24 mayısa denk geliyo çalışamaz raporu alma tarihim ve Pazar günü
Birdanerkan SenaDerin benim maksadım bayramda çalışmamak 😄 geç aldığım zaman 1 gün zorunlu çalışma veriyolar o yüzden merak etmiştim aslında
SenaDerin Birdanerkan hmm anladım bilemiyorum o zaman 😊🙄 sağlık ocağına veya doktorun sekreterine sor istersen 😄
Eliferem @Birdanerkan doktordan rica etseniz birsey demez bence bir iki gunden ne olcak adet tarihini geriden gostersin 32 olmus gibi
Birdanerkan Eliferem ben de öyle düşünüyorum bir gün önce verse 29+7 yani rica edicem zamanı gelince bakalım
Birdanerkan Tukec yok canım valla çatır çatır çalıştırıyorlar ama çalışmam herhalde yani bi gün yüzünden bakalım göreceğiz 😃
Birdanerkan Asianyx çağrı merkezinde çalışıyorum 1 ocak ta bile gebelik iznime denk geldiği için çalışmadım
Asianyx Birdanerkan simdi ozel sektorun sartlarini haklarınizi cok ayrintili bilmiyorum ama belli bir haftayi doldurdugunuz da nobetten fazla mesaiden muaf olundugu icin resmi tatillerde ayni sekilde degerlendiriliyor diye dusunmustum
Birdanerkan Asianyx nöbetten muafım evet ama maalesef resmî tatil bayram vs asla yok neyse çıkıcam zaten son günü de idare ederler diye düşünüyorum inşallah