Hazalgolbasi Dünden beri bel ve kasikta yogun adet sancisi gibi agri giriyor sabah lavobada cok yogun bi akinti sarimsi renkte geldi bu nişan olabilirmi ?
Hazalgolbasi Zeyk baktim benziyor aslinda ama kan gibi bisey yok 36+5 haftaligiz agrim cogalirsa gitmeyi dusunuyorum daha cantamiz bile hazir degil hazirlicam simdi
Yildizim Hazalgolbasi Nişanın kanlı olmasına gerek yok. Benim sarı sümüksü ve yoğun bir akıntı şeklinde geldi doktorum nişan dedi ertesi günü doğum oldu
Zeyk Hazalgolbasi ya kan olmuyor bazılarında 😬😬😬 hadi bakalım kendini dinle biraz baktın anormal bir durum var doktoruna gitmeyi ihmal etme 🙏
Yildizim Hazalgolbasi Benim geldikten iki saat sonra falan düzenli bir şekilde sancılarım geldi. Şu şekilde kasıklarım ve belime bir ağrı giriyordu. İlkin 10 dk da bir git gide 4 dk ya düştü
Hazalgolbasi Yildizim benimde kasik ve belde agrilarim ve kasiklarimda basinc hissi var ama suan dayanilmicak bi agri degil ne yapsam bilemedim
Yildizim Hazalgolbasi evde bekleyin biraz sancılarınız düzenli mi ? Ben beklemiştim evde biraz geçirdim o sancıları 4 dk ya düşünce gittim hastahaneye. Programda kasılma sayacı var onu kullanın bakalım düzenli olarak geliyor mu