Biranne00 cnm bende o tarihlerde doğum yapıcam bence alma diyenleri dinleme çocuk bir günde en az 3 4 defa üst değiştiriyorsun 2 3 takımla idare olmaz , arkadaşlarımın hepsi böyle almamı önerdiler , onlarada aldırmamış çevresi doğumdan sonra hiç yetmedi 3-6 larda büyük oluyor oyuzden lohusayken alışverişe çıkmak zorunda kaldım dediler , oyuzden 0-3 de bence yeterince alınmalı ben de söyle yaptım ;
1 tane 10 lu hastane çıkışı
3 tane 5 li hastane çıkışı
0-3 ay 6 tane ayaklı tulum
0-3 ay 3 takımda alt üst
0-3 ay 10-12 tanede çıtçıtlı badi zıbın