Kbranurr 2 sene önce emsey de Gülcan hanıma gittim 6 aylıkken hastaneye yatışım oldu ve 16. Haftamdan beri rahim ağzı kısalığım olmasına rağmen ve serkülaj yapılmasını söylememe rağmen umursamadı nitekim hastaneye yatışım yapıldı bu yüzden ve bu süreçte tek bir ciğer geliştirici bile yapmadı bunu da söylememe rağmen doğum başladı bebeğim doğdu ve ciğerlerinden dolayı yaşamadı ve üstüne üstlük içerde parça kalmış kürtaj esnasında kanamaMı durduramamış rahmimin içini mafetmiş doğjm sonrası 1 yıl rahmimin tedavisi ile uğraştım. Emsey mi asla bir daha hiçbir kadın doğumcu iyi değil bence hiçbiri risk durumunu yönetemeyen sıradan doktorlar. Sorun yoksa iyi gözüken ama sorun olduğunu ne yapacaklarını bilemeyen doktorlar. Tercih sizin ama ben önermiyorum.