https://imgyukle.com/i/nb9uQh kızlar bu sedir beşikten yaptırmayı düşünüyorum mağazasında baktık ve pahalı bi akrabamız var ona yaptırıcaz hem daya uyguna gelir diye düşündük. Hemde aydan aya elden vericez. Parmakliklar komidin çikinca ikeada satılan sedir yataklar gibi oluyo. Ilk basta montessori düşündüm bende ama çoğu kişi montessori alıp daha sonra baza almak zorunda kalıcaksın dedi. Bizde düşündük ilerde oldu ki gene baza almak zorunda kaldım odasında durur karşı duvara baza alırım Yada ilerde rabbim nasip ederse bi bebeğimiz daha olur o onda yatar büyük olana baza alırım yada başka odam da koltuk gibi kullanırım. Sizce fikrim mantıklı mı🙈