Didialp bende 2 gün önce ilk dozu vuruldum. Vurulurken hissetmedim sonra 5 dakika kadar ilac yaktı. 1 saat sonra falan kolum ağrımaya başladı 2 gün ağrıdı bugün şükür daha iyi. Oda iğneden aşırı korkan bi insanım 😆 yinede vuruldum.Doktorun neden aşı olma dediki?