Didialp
Canım ben de geçen hafta tetenoz oldum ama doktorum olma falan demedi ki o tetenoz zaten ameliyat doğum sırasında herhangi kesici aletle mikrop kapma diye hem bebeğini hem senin için olan bişey.bazilari çok abartmış yok kolum ağrıdı falan filan ben hiç hissetmedim 2 hafta sonra 2 inci dozum var mesela ona da gidicem