Liya_ Kızlar günaydın, 33 haftalık hamileyim, sağ kasık tarafımda aşırı bir ağrı var. İşe gidip geliyorum yürümemi bile engelliyor var mı böyle birşey yaşayan ?
kubra1997 Liya_ 27+5 aynisi bende ama benimki kasiklarimda adet sancisi gibi agrilar var bide bel agrisi korkuyorum artik agrimasi birsey degil bebegime birsey olmasinda
Zehra1994 Liya_ Bende de solda var doktora dedim burası neden acıyor hep baskı var 😂 diyor ki baskı değil bebek var normal 🤭🤭
Eylem96 Liya_ benimde sağ kasığımda çok ağrı var bebek hep sol tarafımda yürüyemiyorum bile bacaklarımı aça aça yürüyorum yarın kontrolüm var sorucam doktoruma 34 haftaligim bende
Liya_ Zehra1994 ben sordum bir kere bebeğin eşi var baskı yapıyor dedi. Ama bugünkü ağrı yürümeme bile engel oldu
Liya_ Eylem96 evet salı günü kontrole gittim kanala girmiş dedi.Doğumun yaklaştığının belirtisi oluyormuş ama kanala girincede hemen doğum olucak diye birşey yokmuş. Rahim kendini hazırlarmış bu durumda canım