Hmdeee 5 haftalık hamileym doktor bana aspirin verdi 6 gündür kullanıyorum benim pıhtılaşma sorunum yok boş yere kullanmış gibiyim aspirin bebeğe zarar vermiş midir
SenaDerin Hmdeee bana da vermişti doktorum aspirin plasentayla bebeğin daha sağlıklı ve sağlam beslenmesini sağlıyomuş , ben şu an 32.haftamdayım 36.haftaya kadar kullanacam 👍🏼 Hiç bi zararı yok yani rahat ol
Esila4549 Hmdeee Bana da doktorum önlem amaçlı verdı tüp bebek olunca biraz daha üstune titredi ve ben 28 hafta kullandım şu an 37 haftalıgım