12340 o kahverengi leke ve doktorun normal demesi yuzunden ilk bebegimi kaybettim. Ikincide de aynisini yasadim doktor yine normal deyince ben doktorumu degistirdim iyiki degistirmisim suruyle ilac kullandim saglikla tutundu bebegim. 29. Haftamiz bitecek nasipse inşallahhhh. Mutlaka bi ilac verir ilkinde bana normal biseye gerek yok demisti. Megersem o doktor sorunlu gebeliklerle ilgilenmeyi istemiyormus. Ikincide igne bile verdi hap kullandim bide benim tup bebekle olmadigi icin doktor bu kadar ilac kullandirdi bana. O yuzden kahve kan arada taze bile gelebilir tedbirli ve tetikte olmak lazim bence. 1.5 ay kalkmadan yattim kimseye soylemedim sadece esim ciddiyeti bildi zaten sehir disindaydi herkez esim her isi yemegimizi falan yapti. Bence annene bile soyleyip strese girme aman onu yapma yat dese bile strese giriyordum ben