Elms92 Merhaba kızlar 19 haftalık hamileyim kaşıntım var cildiye doktoru advantan diye bi krem verdi.Kullanan var mı? Kaşıntıyı geçiriyor mu?
Babyboymom Elms92 advantanın içinde çok azda olsa kortizon var benimde kaşıntım oluyor ama kaşıntılar çok ileri safhadaysa karaciğerde sıkıntı olabilirmiş ben bu bilgiye googledan ulaşmıştım istersen başka bir doktora daha görün. Bu arada advantan hamilelikten evvel çok kullandığım bir ilaçtı gerçekten iyidir. Ama altında yatan sebep başka olmasın. Çatlıyor diye de advantan kullanılmaz. Allerjinix mi var acaba ne sebeple verdi ki?
cicekzeynep Elms92 bana da advantan verdi cildiye doktorum kullanabilirsin dedi kullandım geçti. Ancak nemlendirici de kesin kullanmak lazım . Zaten bir iki sürmeye geçiyor . Uzun süre kullanmamak lazım
Elms92 @Babyboymom tahlillerim temiz çıktı karaciğer enzimlerime de bakıldı onlar da temiz.en başta belimdeydi kaşıntı.sonra göbek,bacak,kollarımda oluştu kaşıntı.cildiyeye ilk gittiğimde mentollü krem verdi ama çok faydası olmadı.Şimdi de bunu verdi
Babyboymom Elms92 Birde bahar havasıda bazen alerji yapıyor şimdi cildimiz çok hassas olduğu için. Ama bence yine bir kaç doktora gitmek çok daha faydalı oluyor. Geçmiş olsun💐