Normalde gebelik başlangıcı doğuma kadar 9 ay 10 gün diye hesaplanıyor.
Ama bu 37 hafta 3 gün ediyor.
Ama 40 hafta hatta bazen 42 hafta doğanlar var üstelik 38-40 haftası doğumlar gelişimi tamamlamış olduğundan asıl beklenen zaman eeee madem çocuk 38-40 arası doğması bekleniyor o zaman neden süreç 37 hafta olarak hesaplanıyor bilen var mı ????