24 saat oldu doğum yapalı kanama da çok yok 37 haftalık yaptım dil altı hapı verdiler yanımdaki arkadaşla beraber onda aşırı titreme yaptı yan etki olarak bana bişey yapmadı 4 saat arayla tekraren getirdiler içmedim korktum başına böyle bişey gelen var mı