Angello Guzel anneler dun aksam saatlerinde baslayan cok siddetli bas agrim daha yeni biraz hafifledi uykum oldugu halde uyuyamadim basina gelen varsa yazsin onerisi olan kafayi yicem 29+3haftaligim
Betulbekil Angello benim ilk aylarımda çok baş ağrım oluyordu 3 4 gün geçmiyordu serum takıyorlardı acilde sonradan geçti şuan 30+5 teyim
Asl_93 Angello canımm ben haftalarca çektim 😔 parol içtim her gün bana mısın demedi maalesef 😔 başımı tülbentle sardım biraz karanlıkta sessizde yattım öyle gözümü kapattım çok ağrı olunca o sakinleştiriyor biraz beni 😔 Allah yardımcın olsun 🙏🏼
Manyakcadl Angello alina sakaklara surulen stickler var bi deneyin isgerseniz rahatlatiyor, bir de google a bas agrisi icin hareketler yazinca mesela bisiler cikio onlari da yapabilirsiniz (elde ve yuzde bazi noktalara baski iygulanio fln ii geliyo gibi)
SevilayBayram Benm de her hafta ağrıyor yeni bişey önerdiler. Başımın iki yanına kantoron yağıyla masaj yapıyorum 10-15 dk falan hafiflettiğini gördüm. Deneyebilirsiniz