Kızlar hiç yardm edenim yok bende ne derler bilmiormda her işi yapmaya çalışıorm.dünde eğilip erzakları koyduğum kilerim var orayı düzenleyeym dedim beş kg şeker vardı poşette onu da kaldırdm hafif.ama çok eğildm.zaten hep eğilmek zorunda kalıorm herşeyde.sonra birdenbire sağ tarafım sertleşti zaten bebeğim genelde orada.uzandm hemen ama hareket ettikçe çok canımı acıtmaya başladı.sonra belime bi hal oldu böbreklerim mi belimmi onuda anlayamıormki.bugün kontrlm var nolur benm için dua edin .hç iyi değilm insanlar bütün işlerini yapabiliolar ben neden yapınca böyle oldu doktrm iş yapmada dememişti.çok endişelym sabaha geçermi acaba:( 29+1 im