20+3 günlük hamileydim 14 hafta dikiş atmıştım ama 20 haftada bebeğin su zarı aşağı doğru inmiş bebek dikişten dolayı yerinde duruyor doktorum bir kaç saat gözlem altında tuttu ve sonra gelip baktığında bebeğin bacağı dikişlerin arasından çıkmıştı hemen amliyata aldılar beni önce bebeğin suyu hemen ucunda olduğu için suyunu patlattı ve sonradan bayıltarak bebeği aldı
bunun gibi yaşayan var mı acaba birdahaki ne zaman hamile kalabilirim