Herkese merhaba. Öncelikle bu hikayeyi yazarken oğlumun hemen yanıbaşımda uyuması paha biçilemez. Bugün 10 da kontrolüm vardı ama doktorum geçen haftadan doğuma hazırlıklı olmamı söylemişti bugün için. Çünkü bebeğimin kafası 3 hafta önden gidiyordu ve daha fazla bekletmek istemedi. 37de çatı muayenesi yapıp normal doğum yapabileceğimi de söylemişti. Ki ben kendimi sezeryana çok alıştırmıştım. Neyse bugün kontrolde bir kez daha çatı muayenesi yaptı ve ben kesinlikle sezeryan istediğimi söyledim kabul etmedi. Kendimi aşırı sıktığım için çatı muayenelerim çok zor geçiyordu. Hastaneye yatışımı yapmamı bugün alacağını söyledi. 11buçukta yattım 1 saat kadar kendi sancılarımı bekledik çıkıyordu ama yetersizdi. 1 saat sonra yavaş yavaş suni vermeye başladılar damardan. Sancılarım baya arttı ama ben yine de çok hissetmiyordum. Bu arada 2 cm açıklıkla yattım ilk muayenede 3 oldu. Sonra doktorum geldi tekrar muayene etmek istedi ve bu sırada yanlışlıkla suyumu patlattı. Öyle bir boşaldı ki heryer mahvoldu. Sonra sancılar kendini ciddi göstermeye başladı. 4cm de epidural olacaktı 1 saat kadar sancı çektim. 4 olunca epidural verdiler. O da çok zor oldu malesef asla kendimi serbest bırakamıyordum omurgamda da eğrilik varmış zor da olsa yaptı gitti. Sonrası çok güzeldi. Epidural dünyanın en güzel şeyiymiş dedim. En iyi tarafı da artık açıklık muayeneleri hissetmemekti. Önce 6 cm sonra 8 sonra tam açıklıkla 4 gibi doğumhaneye alındım. Doğumum kolay geçti diyemeyeceğim çok uzun sürmedi ama hiç bi şekilde ıkınamadım çok bastırmak zorunda kaldılar. Sanırım 4 ya da 5. Dalgada oğlum çıktı hissetmedim çıkışını sadece sancılar ve ebenin basması beni baya kötü yaptı. Bir de ıkınamadığım için dikişim çok oldu sanırım ama ısrarla kaç tane olduğunu söylemediler. Doğumdan sonra çok iyiydim taki epiduralin etkisi geçene kadar. Zarzor yürüyorum oturuyorum ama makatım ciddi acıyor. Binlerce şükür bugünü atlattım inşallah bu ağrıları da tez zamanda atlatırım. Allah hepinizi kolay kurtarsın inşallah. Ben fazla kasıntı ve tatlı canlı olduğum için biraz zor bi süreç geçirdim. Umarım siz çok daha güzel bi deneyim yaşarsınız.
Bebeğim 3314 gram doğdu bu arada.