5858g İlk muayenem için Emine hanımdan randevu aldım umarım memnun kalırım, Kasık ağrıısı şikayetiyle ilk röyale hanıma gitmiştim onda öğrendim hamile olduğumu toplam 3 kez kendisine gittim muayeneye ve muayenelerim en fazla 3 dk sürüyordu gerçekten ilgisiz hiç bi şekilde fiziki muayene yapmadı sadece kan testi istedi sonuçlarına baktı gönderdi umarım emine hanımdan memnun kalırım sanırım hamileliğin en zor kısmı doğru doktor tercihi