Kızlar Merhaba detaylıyı hangi haftada yaptırmak doğru benim 19+5de randevum var gideceğim profesörün sekreteri öyle ayarladı ama bi kaç arkadaşım 23. Haftanda git daha net oluyor herseyi diyor farkedermi okadar zor aldım randevuyu iptal etmekte istemiyorum