Zeynooooo canim ben 8 haftalikken bana kese bos demislerdi bir hafta sonra gittim yine bostu o zaman ilac verdiler dussun diye eve gonderdiler ve evde kanamam oldu ama cok kotu agrim vardi mecbur acile gitmistim... Insallah daha erkendir canim, cunku 6 haftalikken goremeyipte 7nci haftada gorenler oluyor, Allah buyuktur saglikli bebek ise bir hafta sonra gozukur diye dusunuyorum ama bir hafta sonra goremezseler de sikma canini sagliksiz gebelik olabilir genelde bos kese, bos gebelik kromosom bozuklugu demek yani eger devam etseydi hamilelik bebek sagliksiz olabilirdi demektir, dualarim seninle canim