Eva41 2,5 yıl önce kızımı genel anestezili sezaryen ile doğurdum. Önce ameliyat haneye aldılar damar yolumdan beyaz bi ilaç enjekte ettiler tabi bu süre içinde doktorum sürekli konuşturuyordu beni. Sonra burnuma yoğun bi ilaç kokusu geldi. Hemşire iyi uykular Gamzecim dedi ve ordan sonrası yok. Odaya geldiğimde eşim başımda ağlayarak bebeği anlatıyordu. Uyandım sadece çarşafı kaldırıp karnıma baktım yoktu dümdüzdü sadece hafif bi yanma hissettim dikiş yerimde. Eşim sürekli ameliyat olduğumu ani hareket yapmamam gerektiğini hatırlatıyordu bana narkoz etkisiyle unutuyordum çünkü. Sonra kızımı getirdiler öptüm kokladım. Bi hemşire geldi alttan muayene etti iki parmağıyla kanama durumunu kontrol etti sonra karnıma bastırdı birazcık acıdı. Sonra zaten saat başı ağrı kesici vurdular ne bi baş ağrısı boyun ağrısı hiç bişey olmadı çok rahattım. Biraz uzun oldu ama 🙈😇😇