Merhaba sevgili anneler, 23 haftalık hamileyim doktorum yaklaşık 2 ay önce “OmePa Vm” isimli omega 3 vermişti. 3 gün içtim ve içtiğim her gün çok fazla kustum. Normalde hamilelikte hiç kusma ya da mide bulantısı şikayetlerim olmamıştı ama o ilacı 3 gün içip her içmemde kustuğum için ilaca devam edemedim. Doktorum bu ay tekrar “imom omega” verdi. Bugün başladım ve yine aynı şekilde kustum. Benim gibi olup omega 3 alamayan var mı merak ediyorum 😐 Midemde çözüldüğü gibi beni kusturuyor bu ilacı da boşuna aldım sanırım bu şekilde devam edemiyicem 😑