Aysuhlil benim arkadaşım yaşadı gebelik zehirlenmesini aşırı baş ağrısı, yüksek tansiyon, ödem gibi şişmeden dolayı bebeği 33 haftalıkken alındı şimdi kuvezde bu belirtiler varsa doktoruna danış sakıncalı Bi durum bebekte beslenememe gibi durum oluyormuş